Universal Entertainment wtrąciła wobec tych opowieści, stwierdzając, że tworzyły wrażenie, że firma realizowała nielegalnych płatności władz hazardowe na Filipinach i zajmowała się korupcją ręce.
Pozew przeciwko Reuters został złożony w związku z publikacją szeregu artykułów, w których główną uwagę zwrócono na wypłatę przez spółkę Universal Entertainment 40 milionów dolarów konsultanta kasyno na Filipinach w związku z rozwojem kasyno Okada Manila. W oświadczeniu Есихиро Тоесава, jeden z trzech sędziów sądu najwyższego, stwierdził, że "zastrzeżeń w tej sprawie autor apelacji, są bezpodstawne, i odmowa sądu okręgowego został uniewinniony" aby wygrać w pokera.

Przedstawiciel agencji Reuters powiedział, że firma była zadowolona, że sąd apelacyjny podtrzymał decyzję sądu niższej instancji i potwierdził rzetelność i dokładność sprawozdawczości Reuter wyższe ręce w pokerze. Informowaliśmy, że konsultant Rodolfo Soriano był bliskim doradcą byłego szefa hazardu resortu kraju. Firma Universal Entertainment opublikowała oświadczenie w sprawie decyzji sądu najwyższego, nie potwierdziła, czy planuje ona wnieść apelację do sądu Najwyższego Japonii. czy jesteśmy otwarci na kasyno w Atlantic City. Sąd orzekł, że agencja Reuters powtarzał słowa fakty w artykułach, aby podkreślić ważne szczegóły New Jersey. Kasyno Okada Manila jest najdroższym projektem w kasynie, który firma podjęła do tej pory, i, jak się oczekuje, będą otwarte dla publiczności do grudnia 2016 roku czy jesteśmy otwarci na kasyno w Atlantic City. Miliarder Kazuo Okada, prezes japońskiej firmy Universal Entertainment, złożył pozew przeciwko japońskiego oddziału Thomson Reuters Corp i trzech dziennikarzy za rzekome zniesławienie jeszcze w grudniu 2012 roku i chciał, aby zostały sprowadzone przeprosiny wraz z wypłatą odszkodowania w wysokości 1,8 miliona dolarów.